اطلاعیه آموزشی

با توجه به تعطیلی‌های مکرر و غیر قابل پیش‌بینی به دلیل آلودگی هوای شهر تهران، مدرسه ناچار است با اِعمال تغییراتی در برنامه‌ی آزمون‌های نوبت اوّل، از اختلال در برنامه‌های نوبت دوم پیشگیری نماید. از این رو توجه شما را به نکات زیر جلب می‌کنیم:

۱- با توجه به لغو شدن آزمون زبان ترمیک در روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۰، نمره نهایی این درس براساس نمرات و فعالیت‌های کلاسی دانش آموزان در طی ترم تنظیم شده و در قسمت گزارش ارزشیابیِ‌ها سامانه‌ی درس افزار (مودل) قابل مشاهده است.
چنانچه عزیزی از دانش آموزان احساس می‌کند این نمره کمتر از استحقاق او است، یا برای ورود به سطح بالاتر به نمره بیشتری نیاز دارد، می‌تواند به صورت داوطلبانه در آزمونی که این هفته (پنجشنبه ۱۵ دی ماه ساعت ۸:۳۰ صبح) به صورت حضوری در مدرسه برگزار می‌شود، شرکت نماید.

عزیزانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، لازم است جهت حضور و شرکت در آزمون زبان، مانند نمونه انجام دهید.

کد دانش آموزی – سطح کلاس خود (اعداد به صورت انگیسی) را به شماره 30002577534115 ، تا ساعت ۱۲ فردا چهارشنبه ۱۴ دی‌ماه، با تلفن همراه پدر یا مادر پیامک کنید.

۲-  آزمون‌های سه‌شنبه تا پنج‌شنبه‌ی این هفته، براساس برنامه‌ جدید، برگزار خواهد شد.

۳- از هفته آینده (۱۷ دی‌ماه)، در روزهای معمولی آزمون به صورت حضوری و در تعطیلاتِ پیش‌بینی نشده (به دلیل آلودگی هوا یا . . .)، آزمون به صورت غیرحضوری در همان روز برگزار می‌گردد. 

آزمون‌های غیرحضوری مطابق جدول زیر آغاز شده و از ساعت ۰۹:۱۵ نیز کلاس‌های همزمان (زنده) آن روز طبق برنامه‌ی هر روز دایر خواهد بود.

آزمون‌های غیرحضوری

پایهساعت
نهم ۰۷:۲۰
هشتم۰۷:۳۰
هفتم۰۷:۴۰

۴- تاریخ ارائه‌ی کارنامه‌های نوبت اول، بعداً به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.